środa, 21 maja 2014

Dzień XXIX. Kiedy rodzina Ci robi najbardziej niespodziewaną niespodziewajkę...

Rodzince :)

PO MATURACH.
Mam WAKACJE.
Wszystkim pamiętającym o mnie serdecznie dziękuję.
Swoją drogą, nie wiedziałam, że aż tyle osób się interesuje moim życiem.

Umówiłam się na wczoraj ze znajomymi, a tam... rodzina!
No i nikt nie robił zdjęć, bo po co. Więc zdjęcia niespodzianki wyskakującej z każdego kąta mieszkania Majów nie ma.
Za to jest niespodzianka od Heleny - obraz:

Helena O., lat 7(Maja, popraw, bo nie wiem! i niech Hela sprawdzi w zielniku co to za kwiat, bo jestem ciekawa).
Namalowała specjalnie dla mnie. Jeszcze chyba nikt nigdy nic dla mnie specjalnie tak nie namalował (nie licząc pojedynczych rysunków "na szybko"). Czuję się wyróżniona.
Wróciłam do domu po północy, więc wstawiam dziś. Ale dostałam wczoraj :)
Uśmiechy! :)

1 komentarz: