wtorek, 22 kwietnia 2014

Wyzwanie życia

Pomyśleć, że kilka godzin pisałam o tym, że mam zły humor. A trafiłam na taką stronkę: 100happydays.
Ogólnie chodzi o to, żeby przez 100 dni z rzędu robić fotki tego, co sprawia mi radość. Chociaż kawałek radości :). I można albo te fotki wysyłać im na maila albo wstawiać na fejsa...

Ja mam problem. Bo dość często wyjeżdżam w jakieś różne miejsca takie, że nie mam internetu (tak, mam telefon bez internetu. a aparat ma taką świetną jakość, że nic, tylko fotozagadki robić :)). Więc tak "oficjalnie" nie mogę w tym udziału wziąć. Więc wezmę tutaj.

Moje zasady są takie:
- fotki robię codziennie
- wstawiam je codziennie, chyba że nie mam internetu. Ale o wyjazdach zazwyczaj wiem z wyprzedzeniem, więc będę tutaj również uprzedzać. Jak nie uprzedzę to przegrywam! :D

Miłego oglądania, zachęcam aby i ze mną się tego wyzwania podjąć. Jedną towarzyszkę już mam - Komaruu, do boju! :D Komaruu będzie wstawiać hurtowo raz na tydzień tutaj: Dum Bam Duss, bo to jej blog.
U mnie będzie osobna kategoria na 100happydays, żeby można było wszystko ładnie zobaczyć, tam po prawej macie różne dziwne rzeczy, o mnie, o blogu, wyszukiwarkę i kategorię. Od dziś jak klikniecie kategorię 100happydays to zobaczycie jak mi idzie :)

Zobaczymy jak będzie z czasem, postaram się jakieś opisy dołączać, żeby było trochę ciekawiej :) i dedykacje :)

Dzisiaj dzień pierwszy, 22.04.2014. Koniec wyzwania nastąpi 30.07.2014. Ha, jak dobrze pójdzie to będę wtedy nad jakimś morzem europejskim, sam środek wakacji! Ostatnie focie zatem zobaczycie potem.

Coś czuję, że będzie mega trudno, matura po drodze i w ogóle, ale potem wakacje, to niby łatwiej... :D
No, to dobrego oglądania! Zaraz wskoczy dzień I :)
Uśmiechy! :)

1 komentarz:

  1. A po drodze zdjęcia mojego indeksu, świadectw Twoich maturalnych przygód itp. Myślę, że ten pomysł jest kapitalny i, że urozmaici nam życie, a przynajmniej zmobilizuje do dostrzegania najdrobniejszych radości :D
    Osobna kategoria to będzie dobry pomysł, wprowadzę to w weekend, myślę, że, żeby być oryginalną będę wrzucać foty w czwartek (w tym tygodniu będą aż 3 :D).
    Bless :D

    OdpowiedzUsuń