wtorek, 10 maja 2011

Lato lato lato

Blog to może być miejsce na krótka reklamę, prawda??? :)

Rekolekcje MAGISowe!

Pewnie słowo "rekolekcje" kojarzy ci się z nudą, spaniem i modleniem się w kościele? No chyba, że już na MAGISowych byłeś, to niekoniecznie :) Nic bardziej mylnego!!!

Na rekolekcjach (MAGISowych) nudy jest absolutnie brak. Sami młodzi ludzie (od 2. gimnazjum do matury) i jezuici. I wcale nie jest 10 razy więcej dziewczyn niż chłopaków ;)

Spanie, owszem jest, ale w nocy :P 23-7

Jak chcesz przeżyć tak świetne rekolekcje na których nigdy nie byłeś, być na Mszach świętych na jakich nigdy nie byłeś i przeżyć to wszystko, co zmienia życie Twoje i innych a więc i świat, chcesz zacząć jarać się swoją wspaniałą wiarą... to jedź z nami!!!
 
Nasza strona na facebook'u --> Rekolekcje + VIII IDM na Facebook'u
O, a tu strona IDM -->  Plan na VIII IDM
 Jeżeli masz jakieś pytania to (jak jesteś z Warszawy) napisz do mnie cysia299@gmail.com
Jak nie jesteś z Warszawy też możesz, postaram się poradzić :)))



Teraz krótkie świadectwo. Moje własne.

Ja właśnie przez TE rekolekcje zyskałam taki punkt widzenia jaki mam, zyskałam ten uśmiech, który mam i większość dobrych znajomych/przyjaciół których mam. Przez to udało mi się przejść z nim właśnie na ustach przez różne trudne momenty w życiu, których w ostatnim półroczu miałam dość dużo i nie załamać się.
Dzięki TYM rekolekcjom i TYM ludziom stwierdziłam, że Bóg jest kapitalny i naprawdę warto w Niego wierzyć! Same korzyści :P


Jedź z nami, zmieniaj Kościół na lepsze. Spraw, żeby naprawdę była w Nim radość Jezusa. Bo "To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna." (J 15,11)

A to filmik już z IDM, "Boże daj mi sił", śpiewa pierwszy stopień sprzed 2 lat :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz