wtorek, 2 czerwca 2015

Wyjechać

W którymś momencie minionych dni zrobiło mi się strasznie źle z tym, że nigdzie nie wyjeżdżam na długi weekend. I nie dlatego, że nie mam gdzie, bo mam, i w ogóle mogę robić milion fantastycznych rzeczy w tym czasie. Ślub, zlot, biwaczek, znajomi, coś tam... no, dużo tego.

No ale nie wyjeżdżam. Bo HS. Jeden wielki argument przeciw. Okropne :(

Ale pomyślałam sobie, że mogę wyjechać w przenośni. Nawet będzie mi się łatwiej uczyło ;-). I tym razem chodzi nie tylko o to, że "do Grecji. starożytnej Grecji" czy "do Rzymu. starożytnego Rzymu". Ale stwierdziłam, że to świetna okazja, żeby wyłączyć życie. Znaczy, wyłączyć się trochę. Zawsze jak jeździłam na jakieś obozy harcerskie czy rekolekcje, bez internetu, telefonu i w ogóle, to było takie fajne. Tak mi było dobrze :-) taka wolność. I zawsze chciałam to zrobić w Warszawie, tylko nie bardzo miałam kiedy. A teraz mam.

Więc wyłączę mail, wyłączę telefon na te 4 dni. Przecież mogę. Jakbym wyjechała na rekolekcje, to by tak było.
I będę miała święty spokój.
Jak ktoś będzie bardzo chciał, to się skontaktuje, wszak w Warszawie jestem i rodzinę mam. Więc wytrwałym się uda, na pewno ;-).

Może nawet z Panem Bogiem się spotkam jakoś bardziej niż zwykle, a jednak w codzienności. On lubi, jak nie mam telefonu ;-).

2 komentarze:

  1. Swiat dzisiaj jest tak rozpedzony, ze nie zawsze dotrzymujemy mu kroku. Ja nie nadazam :) Nie dziwie sie Marcysiu, ze brakuje Ci takiej zwyczajnej odskoczni od codziennosci. Ja tez czesto to odczuwam i moze dlatego nosi mnie tu i owdzie; stagnacja jest dobra, lecz czasem meczy :) Zycze Ci wypoczynku zawsze wtedy, gdy czujesz taka potrzebe. Pozdrawiam serdecznie :))
    PS. Jak to jest pokochac matematyke????? ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokochać matematykę jest całkiem zabawnie. Aczkolwiek chwilami jest to "trudna miłość", na przykład w momencie, gdy jest poniedziałek wieczorem, a na wtorek rano trzeba zrobić 8 zadań, z których umiem dwa (na przykład teraz ;-)).
      Ale jest fajnie.

      Dziękuję za pozdrowienia! :) odwzajemniam z uśmiechami :)

      Usuń