czwartek, 8 września 2011

Nasza Polska mentalność

Ostatnio coraz częściej słyszę, że ludzie narzekają, narzekają, po czym... usprawiedliwiają to tym, że "taka nasza polska mentalność". No proszę. Do czego to dochodzi, przecież to idiotyzm do kwadratu.

Polacy faktycznie często narzekają. Nie wiem, jak cała reszta ludzkości, bo nie znam :)))
Ale to nie znaczy, że mamy doprawiać jeszcze ten stereotyp. Możemy przecież go troszkę pozmieniać. A nawet troszkę bardziej.

Nie można tyle narzekać, bo człowiek wtedy chcąc nie chcąc utrudnia sobie życie i uśmiechanie. Zero korzyści, 100% strat. Bez sensu :)))
Znacznie bardziej poprawi nastrój uśmiechnięcie się kilka razy na dzień niż narzekanie przez 24h/dobę.

Zmieniajmy więc polską mentalność. A już na pewno nie używajmy jej do usprawiedliwienia naszego narzekania. Ja jak coś takiego słyszę, to mi się coś w środku robi. Ja  rozumiem, że panuje demokracja, więc ja ze swoim uśmiechem jestem mniejszością, ale przecież także zaliczam się do Polaków, a więc i polskiej mentalności.

No, tyle. Do uśmiechu, marsz! :)))

1 komentarz: