poniedziałek, 14 listopada 2011

Zaczynamy akcję :-)

O uśmiechu można pisać dużo, ale trzeba uważać, żeby nie lać wody :-). Z tego właśnie powodu ta notka będzie nieco inna. Mam dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia :-).

Ty tutaj i teraz akurat czytasz mojego bloga, prawda? Ale cóż. odnoszę wrażenie, że nie do wszystkich jeszcze dotarła dobra wieść o tym, że uśmiechać się można i trzeba, niestety :(
Trzeba temu zaradzić :)


Często widzę ogłoszenia typu: kupię mieszkanie, tratatata, i numer telefonu do oderwania. Albo jakieś podobne.
Możemy zrobić coś podobnego: porozwieszać karteczki z napisami "uśmiechnij się", "take a smile", "twój uśmiech na dziś"... itd. A zamiast numeru telefonu właśnie uśmiechnięte buźki :-).

Oczywiście, możesz wymyślić własny tekst reklamujący napisać go kilka razy na kilku kartkach.
Ale jeśli nie masz czasu albo nie możesz akurat zebrać myśli, albo też cokolwiek innego, to możesz po prostu wydrukować kilka razy poniższe szablony :))) i porozwieszać.

Rozwiesić możesz chyba wszędzie: w domu, w szkole, w pracy, na osiedlu, na przystanku. Wszędzie!

Dziękuję Ci za to, że to robisz :)
Jeśli tylko masz chwilę i chęć możesz taką kartę ozdobić, żeby ładniej wyglądała :)


PS Nie jestem pierwsza, która to robi (więc to nie do końca mój pomysł :)) ale mam nadzieję, że też nie ostatnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz